12 November 2010

Hallå hallå!
Antar att dom flesta varit i luleå idag och sett på Idol? Jag måste nog vara den ända som inte har kollat på det i år så känner mig lite efter när folk börjar prata om Idol, ifs så har Jenny och Pontus visat mig några roliga klipp från Idol så lite har jag sett i alla fall.

Sitter vid mammas dator och har sett på repriserna Paradise Hotel, asså haha lite pinsamt att erkänna att man ser på det men det är underhållande så man kan ju inte låta bli, hehe

Sitter och lyssnar på ''gamla'' låtar som man lyssnade på 24/7 förra året så egentligen är dom ju inte gamla, sitter också och kollar på julklappar eller är det förtidigt? Nää?? Satt och kollade på skolavslutningsklänningar första dagens när skolan började så tror inte det gör någonting att jag kollar på julklappar nu. Lika bra att börja i tid så mamma och pappa samt släkten vet vad jag vill ha, haha

Ahja ska fortsätta att kolla runt på internet efter julklappar nu, hejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0