29 November 2010

Hallå!
Har inte haft tid att blogga någonting fören nu eller rättare sagt har jag inte orkat blogga. På senaste tiden har jag känt att ''jag måste blogga bara för att jag bloggat så länge'' osv osv.
Så när jag känt så har jag bara struntat i bloggen och bloggat när jag känner för det.

Har i alla fall haft en rätt så lugn helg, blev inte så mycket plugga utan lite mera Medel Of Honor - Extended Announce mycket nice! Så jäkla kul om jag får säga det själv! Asså kan inte förklara men det nya var ju helt grymt! Vill spela det nu men antar att jag kommer sitta resten av natten då och spela eller tills jag får ont i fingrarna för att jag spänner dom så mycket, haha inget mera MOH snack nu!

Ha det! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0