9 November 2010

Hallå hallå.
Är trött idag också även fast jag sovit längre i natt för att jag lade mig och sov vid halv 11.
Rätt så lugn dag men har lite panik för har glömt mina so saker så att jag ska kunna tröna till provet, hm jaja får ta och läsa på internet idag och så ta hem i morgon :)
Fick tillbaka musikprovet och kan inte vara mera än stolt, damn vad bra jag är!

Jag, Elin och Lina stannade kvar en stund efter musiklektionen och spelade lite instrument som tex piano, gitarr och trummor. Nästan så att jag ångrar att jag slutade spela trummor och gitarr, esch gjort är gjort tur att man kan börja igen om man vill, har ju 4 st gitarr hos pappa, piano hos låssas pappa och det är bara trummor som saknas och tror pappa snackade om att han var sugen på att köpa ett elektriskt trumset, kanske tar och snackar med han om den saken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0