Dag 01 – Om mig

Ja efter som att dom flesta håller på med det hära 30 dagars grejset så tänkte jag att jag också kunde göra det men tyckte det var lite tråkigt om jag gjorde samma lista som alla andra så hittade en anna och tänke köra på den nu i December. 

Idag är det ''Om mig'' och vad finns det att berätta? Behöver nog en lista till hära, haha ;)


Allmänt..

Namn; Cecilia Sennerfors
Födelsedag; 26 Maj
Hemstad; Boden
Ögonfärg; Blåa
Hårfärg; Naturligt blond men har färgat till platinblont har även en stor utväxt.
Stjärntecken; Tvilling
Kinesiska stjärntecken; Gris
Skostorlek; 38-39
Är dina föräldrar skilda?; Dom var aldrig gifta men ja dom är skilda
Skor i dag; Vita skate :)
Mål för året; Ha bra betyg i skolan? :)
Det första du tänker på när du vaknar; Vad är klockan
Piercings; öronen och naveln
Tatueringar; Har ingen men vill ha :)
Namn på barn; Ska inte ha några barn
Vad vill du bli när du blir gammal?; gammal = ålderdomshem? eller? kanske väl omhändertagen..?
Drömjobbet; Hmm, jag vet inte


Favorit...

Mat; Sushi och thai mat
Sport; Om jag måste göra det själv så blir det nog fotboll eller ridning :)
Glass; Mjukglass! Det bästa som finns!
Godis; Sura
Låt; Jag vet inte, tycker om det mesta och har jätte många favoritlåtar :)
Helgdag; FREDAG!!
Årstid; Sommar och vinter. Varmt på sommaren och skoter på vintern ;)

Senast du...

Skrattade?; Idag, skrattar varje dag :)
Grät?; Kommer ej ihåg :)
Kollade på film?; Igår.
Drog ett skämt?; Idag, haha!
Sjöng en sång?; Sjunger typ alltid :)

Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster?; Hus, bilar, motorväg, tågbanan.
Lyssnar du på musik nu?; Petter - Tuff Brud I Lyxförpackning
Vad har du på dig?; Jeansleggings, topp, underkläder
Vad är det på din musmatta?; Den är bara svart och så är det en kudde för handleden.

Har du under den senaste månaden...
Menar då under November eftrsom att det är 1 December idag


Druckit alkohol?; Nej, dricker inte
Rökt?; Nej, gör inte det heller
Shoppat?; Nej :( Men på fredag så blir det att shoppa! ;)
Bakat?; Nej
Motionerat?; Jo
Solat?; Japp senast i Måndags
Pussats med någon?; Ja
Pratat i telefonen mera än i 60min?; Ja

Vem..

Kan du lita på?; Många men säger allt till Flisan så litar ju på henne :)
Vet allt om dig?; Tror inte det finns nån som vet allt om mig faktiskt. tragiskt.. men finns
folk som känner mig ganska väl ändå
Längar du just nu efter?; Min vovve :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0