Dagens Lista

DAGENS VILL HA: Hmm, inte någonting just nu :)

DAGENS KLÄDSEL: Mjukiskläder
 
DAGENS SMINK: Inget smink idag men har Försvarets hudsalva på läpparna :)

DAGENS FRISYR: Boll mitt på huvudet


DAGENS HÄNDELSE: Sissta prao dagen, därför jag varit lite frånvarande den hära veckan pga prao och är helt slut på kvällarna :)

DAGENS LÅT:

DAGENS PLANER: Dagen är över, men de planerna som är kvar är väl att jag ska se en film och sova LÄNGE!

DAGENS SAKNAD
: Stockholm samt vovven

DAGENS DUMMASTE
: Ingen :)
 
DAGENS SJUKA:

DAGENS DROG: Kaffe! o_o

DAGENS ROLIGASTE
: Nån video jag hitta på yt

DAGENS FAVORIT: min säng, höhö 

DAGENS KÖP: Inget.....ännu ;)

DAGENS GODIS: Inget!

DAGENS HUMÖR: trött men glad :)

DAGENS ORD
: asså cp -.-


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0