våldgästad

Av Felicia och ''Palten'' haha vi satt och drev med stackarna hela tiden.

''Ska jag gå och hämta din kompisar i kylen?....asså pitepalten?'' hahaha!

Dom kom och våldgästade mig och någar timmar och så for dom hem för ett tag sedan.
Har ont i kinderna efter allt skrattande, seriöst dom två....
Vi satt och spelade nått spel som Flisan hittade på rum och då blev jag utmanad att gå till grannen och fråga efter en isbit men jag vågade inte så Flisan busplingade, haha sa aldrig att vi har vuxit upp...... '

Idag kom min pappa hem från Afghanistan! *pustar ut*
Vart lite orolig när han smsade igår och sa att dom hade problem med planet och att dom nog skulle sitta fast på flygplatsen dom närmaste 24 timmarna, lite fail att han smsade 3 timmar senare och sa att han satt på planet hem. Haha jaja han är hemma nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0