11 Oktober 2010

Hej!
Det gick super i helgen för Felicia. Hon vann båda sina klasser på Lördagen och var jätte duktigt på Söndagen också men tyvärr blev det ingen placering. Jaja hon sopade ju banan på lördagen och man kan ju inte alltid ha tur! Kommer upp lite bilder sen när jag orkar ladda in bilderna på datorn.

Ojoj ni kan ju bara gissa vad jag gjort idag! I Torsdags så gick jag och Felicia beställde tid för piercing och idag så åkte vi och gjorde det så nu har jag en piercing i naveln. Var sjukt nervös innan så det var nästan att jag sa ''Nej jag vill inte'' när Felicia låg och gjorde sin. Men tänkte om och så lade jag mig ner och gjorde den.

Och alla som säger att det gör ont eller tror att det gör ont så kan jag säga att nja båda ja och nej. Jag tyckte det gjorde lite ont men sen överreagerade jag ganska mycket för jag är sjukt rädd för nålar. Jag klarar inte av nålar men det gick bra och och det gjorde inte ont. Man känner ett litet stick och sen blir det bara obehagligt för man känner ju nålen.

Tänkte ta en bild men får ingen bra bild och har tagit jätte många nu men ska försöka att ta en lite senare annars så skiter jag i det.

Nu blir det att plugga och i morgon blir det mera uppdatering.
Kram!



Kommentarer
L

vart tog ni det? :)

2010-10-13 @ 19:12:35
URL: http://linnhalleforsss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0