Deja Vu

Har nog alltid älskat Beyonces musik för kommer ihåg att jag stog och danasde och sjöng ''med'' när hennes låtar spelades på musikkanalerna på tv.
Nog för att jag bara kunde nått enstaka ord i texten eftersom att jag var ganska så liten och inte kunde ett smack Engelska.

Har för mig att Deja Vu spelades ofta när jag var liten och Crazy In Love också ifs så var dom etta på nästan alla topplistor när jag var liten och om jag inte är helt ute och cyklar så är Crazy In Love fortfarande etta på någon lista?




Är det bara jag som stog och dansade till alla musikvideos när jag var liten eller var det fler än jag som var helt galna i musik redan som liten?
Kommer ihåg att jag ALLTID skulle dansa med i afrikan-dansen i Deja Vu (2.45) och i Uh oh-dansen i Crazy In Love (1.07 & 2.55). Nog för att man dansade med i hela låten men dom dära bitarna var lite ''speciella'' :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0