Halloween

Satt nyss och sminkade min lille bror till en zombie och blev riktigt nöjd för han ser lite galen och läskig ut nu.
Alldeles svart runt ögonen och så tog jag en rödkajal och ritade runt i hans ansikte så det såg ut som tusentals ''R'' från en katt som klösit honom. Sen tog jag ett rött läppglans och målade ett sår så det såg ut som riktigt blod.
Mycket nice blev det. Sen blev det att färga systers hår då och snart ska jag ut för det är så jäkla varmt inomhus.


 

Någonting åt det hära håller blev det :)
Fast alldeles svart runt ögonen och så tog jag en rödkajal och ritade runt i hans ansikte så det såg ut som tusentals ''R'' från en katt som klösit honom. Sen tog jag ett rött läppglans och målade ett sår så det såg ut som riktigt blod.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0