10 September 2010

Äntligen fredag!
Skulle jag kunna säga om jag inte hade haft med mig läxböcker hem som jag måste jobba med i helgen.
Ioförsig så tog jag hem stickningen och japanskan för att jag ville det men matten måste jag göra lite av i helgen och engelskan, haha klom precis på att jag tagit med mig fel mapp!
Tog svensk mappen istället för so mappen FAIL!
Men det är ingen fara har ju jobbat med so;n nu i veckan och kan det ganska bra så om jag tar hem det på måndagen och pluggar jätte mycket så kommer provet på tisdagen gå bra.



Det hära måste jag göra i helgen.

1. Slöjd
2. Matte
3. Fel mapp det skulle ha varit SO men nu är det svenskan
4. Engelska
5. Japanska

Somsakt har jag valt själv att ta hem Japanskan och Slöjd arbetet så behöver egentligen inte göra det.
Nu ska jag sätta mig och sticka lite på mitt slöjd arbete en stund, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0