15 September 2010

Hallå!
Hade elevrummet idag med Jenny, rätt så chill vi fick in 315 kr tror jag det var men vi gick back för vi handlade för 360 kr, haha.
Så jäkla pinsamt för vi hade inte tillräkligt med pengar när vi gick till coop så vi var tvungen att lägga undan allt och sen gå till skolan för att hämta pengar och sen tillbaka till coop för att köpa det vi lagt undan.
Sen var det bara att fixa elevrummet och vänta på att nån snäll 7;a eller 6;a skulle komma och handla, typ inga 8;or eller 9;or som köpte, BESVIKEN PÅ ER! Nej då klart jag inte är eller jio för har typ en hel kasse full med pizzabullar kvar och det fanns en hel påsa kvar med bröd och 2 paket våffelsmet kvar men dom har elevrummet får ta och använda det nästa vecka när dom har.

Ska ladda in bilder från kameran och så kommer dom upp lite senare.
Nu ska jag ta mig en dusch och ta en power nap! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0