24 September 2010

Om ni vill veta det så är det 4 månader kvar till julafton idag om man räknar med idag annars är det 3 månader kvar :)

Har varit hemma hela dagen idag för har mått skit dåligt har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen fram tills nu. Blev säkert så för att jag känt mig så jäkla stressad hela veckan med alla prov och läxor.
Men ändå så har jag läxor jag måste göra nu i helgen för kommer säkert ha matte diagnos på måndag för jag missade det idag och prov sen på tisdag + att jag ska ha läst 1/3 av en dekare innan torsdag och jag inte kan bestämma mig vilken jag ska ta. Står och väger på 2 st böcker.

Så nu tänkte jag fråga er vilken ni tycker jag ska välja antigen Studio Sex eller Paradiset båda av Liza Marklund. Har läst Studio Sex en gång förut och tyckte den var bra men sen började jag läsa Paradiset och jag tyckte inte den var så bra från början.
Men lämna en kommentar om vilken ni tycker jag ska läsa i skolan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0