28 September 2010

Sitter och lyssnar på en GRYM remix! Den är faktiskt riktigt bra!
Kom i alla fall hem nyss och jag har INTE läxa att göra! Men ändå så ska jag läsa och göra lite svenska arbete som jag tagit hem för att jag vill det, haha jaja jag vet.
Men vi ska skriva en deckare och man vet inte hur länge det kan ta så tog hem för att jobba lite hemma också.





Vad tycker ni en deckare ska handla om?
Och måste det alltid vara ett mord det handlar om tycker ni när det handlar om en deckare?
Vad är det första ni tänker på när ni tänker deckare jag tänker på en detektiv som ser ut som gubben på bilden ovan.



Kommentarer
Mellisaurus-[rex]

Sv: vårsågod :)

2010-09-28 @ 16:09:29
URL: http://mellisaur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0