30 September 2010

Asså huvva ni kan inte förstå hur äcklad jag är just nu.
Vi skulle disikera (?) ögon på biologin och jag klarar inte av att se blod eller delar av kroppen så jag gick ut med två andra tjejer i klassen och så satt vi och mådde illa utomhus och när vi gick in luktade det blod i hela korridoren så jag kutade ut och trodde jag skulle spy.
Kommer aldrig kunna bli läkare eller nånting inom sjukhuset för blod och jag är ingen bra kombination.

Satt i alla fall ute ett tag med Flisan på skolgården och pratade med henne medans hon väntade på sin pappa.

Vill bara säga att damn vad gott det var Dagoberts macka idag. Jag och Felicia tog maten som var pås kolan först och vi smakade lite av den och slängde resten och direkt till daggan, asså vad var det för jäkla skit idag till lunch på skolan? Jaja tur att man går skola inne i stan så man kan gå och köpa annan mat istället för det som serveras på skolan.

Hör av mig om ett tag för nu kurrar min mage, hehe!



Kommentarer
Madde

Hehe ja men precis.



Usch vad äckligt att dissikera ögon, ögon är verkligen äckliga!!

2010-09-30 @ 16:50:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
natali

vad brukar du göra på dagarna..?

2010-09-30 @ 17:49:42
URL: http://natalifray.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0