7 September 2010

Hallå!
Kom precis hem från skolan.
Rätt enkelt dag men vart jvla irriterad en stund men skakade av mig det nästan på en gång.
Fick veta att jag har prov om 1 vecka så måste sätta mig och plugga som en galning och så ligger jag lite efter i matten så måste plugga matte också.
Åh vad kul jag kommer ha i kväll, eh nej men det är vad som krävs för att få bra betyg.
Väntar bara på att mamma ska komma hem så hon kan skjussa mig till min låssas pappa så jag kan få hjälp med matten.

Blir dagens outfit sen när jag är klar med pluggandet blir inte borta länge eller jag vet inte kansketar och äter middag hos min låssas pappa och göra läxorna dära, men blir i alla fall dagens outfit när jag kommer hem! :)


läxor var det sissta man tänkte på i somras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0