Photos By Me

Är en ny kategori där jag lägger upp bilder som jag fotat eller målat.
Kommer att leta fram alla gamla arkiv nån dag när jag har tid och inte måste plugga så alla inlägg med bilder/målningar som jag tagit/gjort finns i den mappen.




Jag kommer visa gråskalor och massa vinklar och färger och massa saker i Photos By Me.
Det kommer inte finnas ''vanliga'' bilder utan det kommer bara vara bilder som jag lagt ner tid på i den hära mappen tex så kommer inte svammel foton som jag tar med kompisar att finnas i den hära mappen, jo kanske nån enstaka :)

Har ni några frågor så får ni självklart skriva en kommentar på detta inlägg, hoppas ni tycker att den hära kategorin låter kul eller intressant :)


Kommentarer
keela

ja, jag gillar dom också!:)

2010-09-21 @ 21:38:30
URL: http://keeela.blogg.se/
Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

2010-09-21 @ 22:18:10
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0