pluggar.......och ser film

Sitter och gör svenska arbete just nu men datorn är mycket mycket roligare så går in på facebook, skickar iväg några mail, chattar osv osv.

Hann knappt vara hemma nånting idag innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte till mormor. Hade helt glömt bort det så jag satt hemma i myskläder och så helt plötsligt kommer mamma och säger ''Ska du inte med till mormor??'' så hoppade i ett par andra byxor och så for vi och åt middag hos mormor.
Mycket trevligt är FORTFARANDE mätt, seriöst man kan ta super lite av den maten mormor lagar och så blir man proppmätt helt sjukt. Fattar inte vad kvinnan har i maten som gör att man blir så jäkla mätt!

Men direkt när jag kom hem blev det att ringa massa samtal och fixa massa saker och sen in i duschen och sen göra lite skolarbete.

Men ska fortsätta med pluggandet nu och jag lägger upp några fler bilder om ett tag från då jag fotade, ha det! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0