värdelöst

Konstutställningen var VÄRDELÖS!
Haha har aldrig sett nå dåligare. Men tog några bilder och har 2 videos på det lilla jag tyckte det var bra/konsigt/läskigt. Kan lägga upp det senare när jag är hemma för är hos min låssas pappa och ska äta middag hära.
Dom hade massa filmer som man skulle kolla på och jag fck bara ont i öronen och frustrerad för dom var helt meningslösa filmerna. Tex på en film så sprang dom över en sjö typ Buddbyträsket i 15 min.
Min kommentar till den filmen var ''Massa gubbar som springer garnisionsmilen över Buddbyträsket på vinterner''.
Asså helt meningslös konstutställning.
Men nu ska vi äta och tur är väl det för annars hade ni fått 100 meningar med att det var värdelöst!!

Okej en sissta sak, en 3 åring hade gjort det mycket bättre.....


bild från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0