17 April 2011

Hej, har nött Desperte Housewifes hela helgen och hjälpt lite att bygga om här hemma samt våldgästat min plast moster med mina syskon.
Och ikväll har jag då f*n inte lust till någonting, typ bara om någon kommer och våldgästar annars har jag bara tänkt se en massa filmer och bara ta det lugnt och typ bara social med familjen.

Men imorgon ska jag faktiskt plugga från det att jag vaknar tills jag går och lägger mig för har tagit med lite skolarbete hem som måste bli klart. tex bilduppgifter (ifs så tog jag med det frivilligt), so, matte och svenska.
Kul påsk, men på fredag blir det stugan! ÄNTLIGEN!! Seriöst fasiken så skönt att åka dit och vara med släkten under helgen och det påminner mig också om att jag måste åka och hälsa på morfar snart, har inte hälsat på han på super länge!! :o

Ahja nu ska jag leta efter en avslutningsklänning och sen blir det en massa film resten av kvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0