19 Augusti 2011


Wu15jq_large

Jodå vakna tidigt var det idag...
Jag och gubben hade ställt klockan på sju och när den ringer vad säger han då?
- Stäng av den...
Så jag stänger av alarmen och sen vaknar vi vid klockan ett på dagen, skriker rakt ut HELVETE! Och kastar iväg en kudde...
Ahja det var bara att gå upp och fixa sig och så fick vi skjuts till stan och tog bussen till Luleå där gubben min har stor shoppat!

Det vart även frukost på MAX och kan ju lugnt säga att det inte var jag som bestämde det för om jag hade fått bestämma hade det blivit sushi eller Dagoberts/Subway men idag vart det MAX för gubben skulle vara nöjd.

Sen sprang vi runt i massa butiker och letade kläder till han och jag hittade också massa saker jag ville ha men idag var ju sjukt duktig och köpte ingenting förutom maten på MAX och en Chai Latte (jaja villken fjortis jag är som dricker chail latte, öe det är riktigt jäkla gott!) men tror det blir en sväng till Luleå i helgen och shoppa lite nya grejer.

Vid 18:00 så vart vi less så då for vi hem och gubben somnade i mitt knä på bussen, jag själv som var så jäkla trött kan ju inte sova i bilar, bussar på tåg eller flygplan så jag satt som en zombie och var jätte trött hela vägen hem och på tal om zombies, nu ska jag gå och börja läsa boken jag lånade igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0