28 Augusti 2011

Haha hejsan! Vad har jag gjort sen i Fredags när jag inte skrivit någonting?
Ja på fredagen var hela klassen inne i Luleå och letade grejer till skolan och sen gick vi på stan och kollade på grejer och sen for vi till våran lärare och fikade.
Åkte hem med Linda till Boden och hon släppte av mig på tempo där Alexander väntade på mig så då gick vi till Björknes och var med Vanja och Sofia. Vi drog en sväng på marknaden också och åt Souvas. Sen drog jag och Alexander hem till mig och så fixade jag mig lite och så drog vi iväg och åt middag på Ming. Sen for vi hem till han och såg en as läskig film!! Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Herregud! Skrek som en galning och vart så rädd så höll på att nypa av Alexander all hans hud! Haha stackare!

På lördagen så åkte vi hem till mig och åt middag med mamma, mormor, hennes man och min låtsas pappa. Sen kom Jokke och Frida och fixade sig innan vi for ut på Crusingen. For runt tills klockan var vid halv 2 då tyckte vi att det var dags att åka hem till Alexander och sova för Frida skulle upp och jobba klockan sex på söndagen.

Ja nu Söndag. Vaknade vid halv 12 tiden och kunde inte somna om igen så låg vaknen till 12 men då puffade jag på Alexander och då vaknade han och då väckte han Jokke och fram tills två tiden så satt vi och snackade och åt Billys. Sen for vi hem till mig och hämtade Fridas skor som hon glömde kvällen innan och sen for vi ut på stan och körde omkring bara för vi inte hade någonting annat för oss. Men sen så for jag hem till mig och låg och såg en film och trök lite popcorne, gött som tusan!

Men nu ropade mamma att det var middag så bäst om jag går och käkar då.
Ha det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0