Funny Things

En man köper en robot som ger lögnare en örfil. Han bestämmer sig för att testa den vid middagen.

- Min son, vart har du varit idag? Sonen svarar: I skolan. Roboten ger honom en örfil.

- Ok! Jag kollade på film hos min polare! ET! Roboten ger honom en örfil till.

- Ja, ja! Det var porr! skriker sonen.

- Vad?! När jag var i din ålder visste jag inte för vad porr var! skällde pappan. Roboten ger pappa en örfil. Mamman skrattar - Det märks att han är din son!

Mamman får en örfil



John hade suttit på krogen och tagit sig ett par rejäla supar och kände att det var dags att gå hem. Det visade sig vara svårare än han trott, för gång på gång stöp han i backen.

- Jag ligger väl här en stund, sa John för sig själv och tänkte att det blir nog bättre om en stund.

Efter en halvtimme testade han igen, men benen bar inte, så han kröp ut på gatan för att kanske skulle den friska luften se till att han nyktrade till lite. Men inte! Då han stöp ännu en gång. 

- Äsch va faan, jag kryper väl hem, tänkte John.

Väl hemma gjorde han ett nytt tappert försök att resa sig, men han dråsade rakt in på hallmattan.

Så det blev att krypa i säng. Som tur var så sov hans fru och märkte ingenting.

Dagen efter frågade hon:

- Blev det många groggar på krogen igår?

- Oh nej! Jag åt bara en bit mat och tog en öl, svarade John. Hur så?

- De ringde från krogen och undrade när du tänker hämta din rullstol...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0