If you didn't see it with your own eyes or didn't hear it with your own ears, don't invent it with your small mind and share it with your big mouth.









Dålig uppdatering idag men vem bryr sig? Inte jag, haha!
Nu blir det te och läsa tills man somnar, i morgon ska jag upp klockan sex och då hade jag tänkt dra ut och fota lite och dels går jag upp då för att vända tillbaka tiden till normal tid inför skolan :)

Blir nog en sväng till Luleå i morgon igen om det inte blir ändrat men tror ej det så blir lite mys i Luleå igen fast denna gång med mamma, tror inte gubben vill följa med då man ska springa runt och testa jeans hela dagen.

Seriöst jeans är typ det svåraste tycker jag, asså att hitta ett par som sitter bra runt midjan, rumpan, låran, höfterna osv det är fan svårt! Ahja hoppas på att hitta nå snygga jeans och nå mysiga tröjor och halsdukar inför hösten :)

God Natt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0