(Tidsinställt) På planet nu



Nu borde jag sitta på min plats på planet för nu ska det lyfta, men SAS är ju ganska duktiga på att vara söliga så jag kanske fortfarande står och väntar på att få sätta mig?
Ahja jag ville bara säga, om planet kraschar och jag inte överlever så vill jag säga till alla jag älskar och står mig nära att jag älskar er jätte mycket och att ni är bäst!
Tur att jag valde att sitta vid nödutgången den här gången för alla platserna längst fram var helt konstiga så nu sitter jag nära nödutgången om någonting händer, haha :D
Ahja ha det så bra i lilla Boden! ;D


Kommentarer
C

Lilla söta du...får tårar i ögonen nu...även fast det inte var mig du menade!!!

2011-08-09 @ 17:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0