två svåra dagar att skriva om

haha japp man kan verkligen missförstå rubriken men håller ju på med dom här dag grejerna om musik och dom här två dagarna är as svåra ju!

Dag 14 – en låt som ingen tror att du skulle älska

SÄNK! Om du har hög volym!
Ingen kan nog gissa när dom ser mig att jag gillar Bullet For My Valentin men ja jag gör faktiskt det och den här låtan tycker jag är as bra!:)



Dag 15 – en låt som beskriver dig

Ja denna var ganska svår så vet faktiskt inte vad jag ska sätta för låt här...

Men Sara som gick i min förra klass sade att hon alltid tänkte på mig när hon hörde Rihannas - Only Girl (In the world) så jag lägger upp den, haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0