We all have secrets

School2_large

Kak25uox81bxazbmpya58hljddn3ml94_large

Cu08fbei80lw2tbfk8sg71e11qoqr67u_large

Tumblr_lpfwpaq3u21qiga09o1_500_large

Tumblr_liah6rn08y1qcxcjfo1_500_large


Ahh nu är sommarlovet över på några timmar och i morgon är det skola.
Om jag är deppig? Nej faktiskt inte är ganska taggad inför att börja gymnasiumet.
I morgon ska jag upp klockan fem senast! Har ställt alarm på oliak tider mellan klockan fyra och fem så någon gång borde jag väll vakna? Får hoppas på det i alla fall ;)

Nu blir det att kokate för min arga hals som tar död på mig snart känns det som och så hade jag tänk fortsätta läsa ''The Zombie Survivial Guide''!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0