18 December 2011


bild från förra året på Lucia.

Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg.
Ah jag har inte så mycket tid eller lust till att blogga, har så mycket annat att göra. Kan visa er hur min dag ser ut ungefär.

05:20 - Ringer klockan första gången och så håller den på så till 06:10.
05:40 - Men vid den här tiden stiger jag upp och klär på mig och gör mig i ordning, dricker mitt morgon kaffe och äter en macka medans jag springer omkring hemma och letar saker.
06:35 - Går till bussen som ska gå 06:40 men kommer alltid försent.
07:00 - Ska jag vara inne i stan för att kunna ta bussen till Luleå som går förbi min skola men hinner nästan aldrig med den för att lokalbussen alltid är sen.
07:15 - Tar 30 bussen till Luleå och frågar busschafören snällt om han kan stanna vid min skola, oftast är dom snälla och glada och säger ja. Nog för att dom sura stannar också men dom vill jag bara visa fingret åt, hehe
08:00 - Är på skolan och sitter och babblar med mina b-rudar.
08:15 - Skoldagen börjar
10:30 - Vi får gå på Lunch och sen fortsätter dagen till ca halv 3
14:50 - Tar bussen tillbaka till Boden, sitter på bussen i ca 1 timma.

Sen så är det bara hem och äta middag, dricka kaffe igen och plugga, sen far man förmodligen till Alex och är med han ett tag eller så kommer han till mig. Men ids fan inet göra någonting och blogga var jag duktig på att göra förut. Hur många inlägg vart det inte per dag, fattar inte hur jag orkade eller hade tid....

Ahja jag prioriterar annat före bloggen. Klart man slänger in nått inlägg då och då men kommer nog inte börja tok blogga igen som jag gjorde förut.

Om jag inte bloggar mera detta år så önskar jag alla som ser det hära God Jul och God Nytt År! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0