23 Februari 2011

Hallå hejsan!
ja jag är tillbaka eller nja tillbaka och tillbaka men jag skriver nu i alla fall. Ligger i min säng med datorn på magen och pratar med go folket på facebook och lyssnar på bra musik och med bra musik menar jag GLEE. Har blivit förälskad i tv serien Glee! Gaah älska eller vad!?
Det är ju exakt så man önskar att ens skola var men inte är och jag lovar hade jag gått på en sån skola hade ni hittat mig i musikgruppen.

Ja men vad gör jag på dagarna då jag inte bloggar? ja under dom 2 veckorna som jag inte bloggat sen mitt sissta inlägg p-smileyn så har jag varit med massa go folk, pluggat, gått i skolan, glidit runt med go folk och jag har hunnit vara sjuk också, den ni! Det är det inte många som hinner med, haha eller? ;)

Nej men fan jag kanske ska ta och börja blogga igen? Kan ju vara kul om man orkar dra med sig kameran ladda in alla bildeer och sen hitta på någonting trevligt att skriva om. Vad tycker ni? Låter det som en bra idé?
Ja jag tror nästan att jag gör det. Börja i morgon och drar med mig kameran.

Ja vi får se hur det går med den saken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0