11 Januari 2010

Hej vaknad vid 3 i natt och kunde inte somna om så vid 5 gav jag upp och gick och satte mig och såg TV samt startade datorn och när jag ändå är vaken tidigt och har datorn igång tänkte jag att jag skulle blogga lite.

Första skoldagen idag då, är lite taggad faktiskt men ändå inte skulle vara ganska så skönt att vara ledig hela tiden men skulle nog bli ganska tjatigt att vara ledig hela tiden så egentligen är det ju bra att man får gå i skolan och lära sig saker annars hade man nog bara slöat hemma hela dagarna :)
Ska typ skaffa ett sånt jobb som farfar har jobba 6 månader varje dag och ledig 6 måånader, skit nice och då får han ändå en fet lön då han är ledig, synd att man är sjösjuk + sjörädd :-/

Har fortfarande inte fått igång webbkameran på datorn så det tar jag och fixar då jag kommer hem + att jag måste sälja alla dom dära jäkla kakorna som jag tog på mig att sälja, påminnelse till mig själv sälj aldrig mer nå jvla kakor!

Nu blir det frukost och sen börja fixa sig inför skolan :)



Kommentarer
Tina

Vad har du kvar för kakor? :D

2011-01-11 @ 18:03:51
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0