15 Januari 2010

söta ni är som fortfarande läser min blogg även fast jag är kass på att blogga nu.
Men tänkte sammanfatt igår och idag :)

Fredag; Efter skolan så var jag med Felicia och följde till gymmet, ifs fick jag inte räna för jag inte har kort på step in pga av en annan anledning som jag inte tycker jag behöver dra upp i bloggen innan jag vet säkert vad det är :)
efter det så skjussade dom hem mig och jag och mamma åkte på synundersökningen som gick jätte bra sen blev det en sväng in på Kicks och H&M fick med mig lite saker hem, som en mascara, fondation, hudkräm som gör att man blir lite brunar samt ett par byxor jag ska ha på gympan. Sen åkte jag och mamma och handlade lite mat och åkte hem och så åt jag middag och efter det for jag till Flisan och var där till 11 sen for jag hem såg någon konstog film med mamma men den vart typ ändå bra fast konstig, haha.

Lördag; Sov till hav 11 och gick upp och åt frukost sen har jag varit så trött jag bara legat och kollat film och spelat COD hela dagen har spennderat min kväll med MOH i några timmar, vart ganska så sur när datorn började lagga och precis när jag skulle skjuta någon så började det lagga och så sköt dom mig istället. Vart lite sad face då eller nej vart skit sur som den vinnarskallen jag är, i alla fall när det handlar om att vinna i något spel ;)

Nu blir det film i alla fall och sen sova, ha det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0