20 Januari 2011

Asså jag vet inte om blogga riktigt är min grej då jag inte ens blogga, fy mig, man ska blogga då man har blogg :)
Ska förbättra mig, har i alla fall pluggat varje dag då jag kommit hem...i alla fall på kvällarna för efter skolan har jag gjort annat, tex spelat Guitar Hero fast jag gjorde det bara idag :D

Sitter i alla fall och lyssnar på musik och bara tar det lite lugnt, snart blir det plugga och sen sova för att imorgon ha sissta skoldagen inna helg, fasiken vad SKÖNT!

En sak jag funderat på är varför man snackar svenska på en engelska lektion, det är ganska störande. Ifs så gör jag det själv för det blir bara så när andra snackar svenska men ska försöka att komma ihåg att snacka engelska hela engelska lektionen imorgon.

Ja men ska ta med kameran imorgon till skolan och fota lite, blir mycket roligare då att blogga tycker jag och så ska jag fixa den dära årsresuméen imorgon, men nu har jag inte tid att blogga mera så ni får ha det så bra och ni får lida ett tag till med min dåliga uppdatering och noll nya bilder osv osv :)

Ha det! :)



Kommentarer
josephine

Allt bra idag ? :) kram

2011-01-21 @ 10:11:37
URL: http://joseephiines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0