21 Januari 2011

Hallå hallå, asså gud vad skönt med helg, är så trött så jag vet inte vad men kan ju sova ut i helgen så det är ju lugnt :)
Sitter och ser gamla avsnitt av OC i alla fall och ska snart starta andra datorn så jag kan ladda över bilderna och fixa årsresuméen som jag lovat nu att göra i flera dagar men inte orkat eller haft tid att göra.
Glömde bort att jag hade kameran med mig idag men jag tog nogra foton innan jag gick in och fasiken vad jag frös om fingrarna pga att det snöade så mycket men ni får nöjja er med lite bilder som jag tog innan jag gav upp när fingrarna nästan vart blåa, haha :)

Men ska gå och starta den andra datorn nu och fixa lite bilder så det kommer upp bilder om ett tag då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0