3 Januari 2010

Hallå vaknade vid 12 idag och har hjälpt pappa att städa, vart inget städande igår för fick migrän och då blir jag väldigt känslig mot ljud och ljus samt lukt, så pappa kunde inte dammsuga, inte moppa golven eller någonting annat förutom att sitta vid sin dator och jobba.
Stackaren fick knapp göra det fören jag ropade 'tyst!!jag har ont i huvudet!!'' jag är skit jobbig när jag har ont i huvudet och det är skit jobbigt att ha ont i huvudet eller ja migrän som jag har, har börjat ha det mer och mera nu för tiden men ska snacka med mamma och typ akepunktur eller vad det heter?
Dom sätter i alla fall massa nålar.....nej det blir inge akapunktur är nålrädd ju, hmm tur att eeze finns, den enda tabletten som funkr på mig, har hört att Alvedon och Panodil ska vara skadligt ör kroppen och att det ska skada levern?

Men nu ropade pappa att jag ska göra mig någonting att äta för har inte ätit frukost ännu, haha åhh :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0