4 Januari 2010

Hallå hallå!
Vaknade vid 11 idag men låg och drog mig 30 min till innan jag gick upp. Då vart det en dusch och sen frukost och såhar jag sett En prinsessas dagbok 2. Var nyss ute med Balto den galningen, han är helt galen när han får vara ute och leka och man blir helt slut efter 30 min då man har varit ute med han och lekt. Men feg är han också han vart skit rädd för en tjej som kom med en kälke och sen när vi skulle gå in så var den en kille som skulle in i samma port som oss och Balto skulle typ skydda mig då och tittade bak flera gånger och sen när jag skulle öpnna stodhan och glodde på killen, haha :)

Snart ska vi åka till KISTA och äta middag och sen ska vi på bio och se Harry Potter, dah!? Har man sett alla andra Harry Potter filmer måste man ju se den sissa? Har typ alla filmerna hemma också och det är bara dom sissta nu som fattas så har jag alla ;)
Hehe :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0