6 Januari 2011

Asså jag ställde klokan på halv 10 men tror ni jag gick upp då?? Nej nej jag somnade och sov till kvart över 12 och när jag kollar ut genom fönstret så snöar det jätte myckte, lovar att dom kommer ställa in mitt flyg för det är ''snö-kaos'', jvla stockholm som överdriver om allt, kanske dags att lära sig tt vi har fyra årstider och att på vintern så SNÖAR det...

Men nu till en annan sak som hände igår, jag lekte med Balto och så råkade han nocka mig och då vart jag rädd och bet mig jätte hårt i läppen så jag har ett hål i läppen nu eller ja nästan ser typ ut som jag failat och gjort en piercing mitt i läppen inte under utan i, haha f*n vad komplicerat jag förklarade.
Men har i alla fall jätte ont i läppen och kan inte skratta eller knappt prata för det gör ont, haha :)

Nu blir det frukost och sen packa väskan gjorde ju inte det igår ;)



Ser ni mitt lilla bitmärke mitt i läppen?? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0