lugn dag

Har varit så trött hela dagen och har bara gått ut en gång idag och det var då jag skulle rasta Balto, ska snart ut med han inna jag ska äta middga. Pappa ligger och sover och det är nästan så att jag också vill gå och lägga mig men då kommer jag vara vaken hela natten, har inte den turen som min pappa att han kan somna på 2 sekunder och sova när han vill utan att ha problem sen att sova.

Nu blir det i alla fall en till film såg nyss klart Alice i Underlandet och nu tror jag det blir.....haha jag vet inte men typ någon äventyrsfilm tror jag nog det blir :)




Kommentarer
Alexandra

åh alice i underlandet är bra :)

2011-01-01 @ 18:41:30
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0