Mer sjuk

Asså i morse trodde jag att jag skulle bli frisare idag men icke! Vart bara sjukare! Har mått skit hela dagen och nu har jag blivit snorig också. HÄRLIGT! Nej nej, blir att stanna hemma imorgon också pga denna sjukdom jag har.
om det inte har blivit bra fören på Tisdag så får jag åka och kolla om jag har fått någon speciellt sjukdom helt plötsligt. Gillar inte att vara sjuk :(
Hade tänk pressa några apelsiner och citroner med mina bara händer nu och göra en trevlig liten dricka som är så SJUKT skön att dricka när man har ont i halsen, det typ svider så där skönt i halsen pga av citronen och kittlar lite lagomt också, haha!
Men prova den nästa gång ni är sjuka, man blander bara lite apelsinjuice och citron hur många får ni bestämma själv pga att alla inte tycker om att det är surt som jag tycker om och en del kanske vill ha mer av det söta från apelsinen :)
haha ja ni fattar nog vad jag menar :)

Nu hade jag tänkt se lite Simpsons (haha älskar det programmet, tänk att det är 20 år sedan det första avsnittet kom och serien är fortfarande lika grym!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0