Skönt att det snart är över

Hej kom precis hem och har placerat mig i soffan för att vila lite. Mår sämmre än vad jag gjorde tidigare idag. Men så kan det gå och mamma och jag var nyss och köpte massa apelsiner och grape frukter och sånt som innehåller mycket c-vitamin. Sen var vi på apoteket och köpte hostmedecin och sen har jag någon nässpray som ska hjälpa halsen också (jag vet att det låter stört med en nässpray som ska hjälpa halsen men den hjälper!) och så har jag ju självklart halstabletter, haha japp här har man rustat upp sig ordentligt!

Var ju på möte på skolan och säger bara ojoj vad det ska bli skönt att slippa den skolan sen. Lärarna är ju inte riktigt som den ska. Visst vissa som tex min matte lärare är helt underbara men andra...ja dom är ju inte riktigt friska i huvudet ;)
Skönt att fler tycker det och inte bara jag :)

Ah men nu ska jag gå och ta lite hostmedecin och sen ringa min pappa, måste be han fixa ett lösenord till en gymnasie sida egentligen kan man ju fixa det på skolan men jag har inte tid och ork för att tjaffsa med skolan då jag kan få det på 2 röda av pappa :)
Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0