Day 19: a tumblr favourite

har fortfarande inte tumblr så kan inte svara på den här eller, haha.
Sunki som fan men vad ska man göra?

Men bara för att jag inte tumblr så ändrar vi dagen fråga Day 19: a tumblr favourite
en favorit, haha ah jag älskar ju we heart it, det mesta av mina bilder som jag inte tagit själv kommer där ifrån för jag ÄLSKAR bilderna som kommer upp där! hehe :D

Tumblr_lncnckalrc1qlsdp4o1_500_large

damn älskar denna bild, den här kommer att sparas i min ''inspirations''-mapp!
i min inspirations-mapp har jag massor med bilder som inspererar mig till massa saker, jävligt kul att kolla igenom den mappen ibland och tänka ''shit! jag måste ut och fota NU!!! Vill också få en sån där grym bild!'' haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0