Getting far to hot to flirt I don't think you need a shirt Shut your mouth and get it on My patience shorter than my skirt

269044_10150670963315601_28940545600_19470110_5180463_n_large

Öa två ûber bra dagar hos en person, trist som fan att inte kunna träffa varandra fören typ på söndag eller måndag... maaaah!
ahja det löser sig nog, har ändå fullt upp hela helgen med massa grejer för i morgon är det midsommar och sen ska jag nog ut med syster min och fota och så har jag fortfarande inte köpt nå färg eller dukar så jag kan måla, så kommer nog skaffa mig det under helgen och måla en massa saker. NICE! Har redan några idéer (haha hur stavas det?) vad jag ska måla, hehe :)

Ah nu hade jag tänkt se världens bästa serie och se film hela natten för kommer väll inte kunna sova i alla fall...
haha ahja ha det så bra ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0