sötsugen

4060_169f_large

varför blir man sötsugen på nätterna? damn asså...
Idag har jag bara glidit omkring hemma i pyjamas eller ja sovtröjan och mysbyxor, sen när jag drog på mig shorts och skulle ut och sola så försvann solen, haha åhhh f*n vad surt det var jag bara :'(
Men då kom min bror hem så vi kollade på första Harry Potter filmen och sen drog jag och våldgästade lite och kom precis hem från denna ''hemlig'' person, haha näää eller jo (a)
För tillfället i alla fall tills man vet säkert hur allt är. Fick cykla hem men mamma mötte mig efter halva vägen söt hon är som kommer och möter mig även fast jag sagt att hon inte behöver göra det :)

Ahja nu blir det faktiskt att sova tidigt för ska vara med en söt person i morgon var det tänkt så måste vara utvilad ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0