Til' the end of time Where the rain won't hurt Fighting the storm Into the blue











Har varit med denna sköna böna idag, mycket trevligt men VARMT SOM TUSAN!
Köpte massa underkläder och en ny parfym, alla mina parfymer håller på att ta slut ju, sunki som fan :(
Satt och snackade om en massa saker och drack kaffe och hade bara allmänt jäkla trevligt.
Sen träffade vi Linn inne på Lindex så då hängde vi med henne ett tag och åt glass eller ja Linn köpte glass åt Elin och ingen fick smaka, fast jag tog i alla fall (a)
Sen när båda dom skulle hem så hängde jag med Frida och Robbe ett tag innan dom också skulle vidare, så då for jag hem, sunki att vara hemma vill typ fara iväg igen men kanske blir att fara iväg en sväng sedan med min mor, ska försöka få henne att köpa mig en till parfym (a)
haha men det får vi se om hon vill köpa åt mig hon tycker att jag har så mycket pengar själv =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0