3 Mars 2011

Tjenare Mannen!

Är lite ledsen i ögat för min bärbara har fått en spricka i skärmen, duktigt! Nope men sånt kan hända, ifs så funkar den och så men lite trist ändå med en spricka i en dator som är typ 2 månader gammal. Men då har man lärt sig att vara mer försiktig med sakerna ;)
Hehe och det bästa är att jag kollar på en ny datorn nu, funderar på en Mac, HP eller en Acer (en sån som jag har hos pappa då, den ÄGER!!) men vi får se hur det går med den saken för har ju funderat på en system kamera också och massa andra saker. Haha fan att det skulle bli en spricka i dator jveln.

Men annars då? Jo sitter ju vid min systers dator och lyssnar på musik och dricker KAFFE ♥ och har inget att göra så hade tänk dra ut ett tag men frågan är då vad jag ska göra?
Ja man får väll hitta på någonting snart för annars får man väll utbrott snart för man har så lite att göra :)

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0