31 Mars 2011

Heyy heyy!
Kom hem för ett tag sedan för har haft friluftsdag. Var och sköt luftgevär, fan vad grym jag är träffade i mitten typ hela tiden! Elin hade med sig kameran så snor väll några bilder av henne sen, tog med mig min men glömde den men hade tänkt dra mig ut snart och ta några bilder då det ändå är ljust ute och man har tid att fota.
Skulle behöva plugga också men är så jäkla trött så jag tar det till senare då jag fått i mig lite kaffe eller någonting som ger energi då ska jag plugga hela kvällen men juts nu vill jag bara sova, ska ta en power nap en stund och sen dra in till stan för att klippa mig. Vet inte riktigt hur jag vill klippa mig men blir nog topparn och lite uppklippt runt ansiktet, kanske snelugg om jag vågar...

Ah nu blir det kaffe, skippar power napen och drar ut och fotar en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0