And your ma is so good-looking, baby, She's looking good now, Hush, baby, baby, baby, baby, baby

inte mina bilder utan ''tar'' av andra, skriver under varje bild vems det är!
och om någon som jag tagit bilderna av eller någon som är med på bilderna inte tycker det är okej så är det bara att säga till så tar jag bort bilderna direkt!! :D



Jennys bild



Jennys bild!



Jennys bild!
Lägg märket till Merca stjärnan!!! ;D



Jennys bild!!



Jennys bild!



Oscar, elin och jag, elins bild



haha kul att våran klass var den enda som inte hade ett tema men jaja vi var fina i alla fall :)
elins bild



två söta b-rudar som heter julia och elin
elins bild



Tobbe och jag, elins bild



b-ruden her self, fred mannen!
elins bild



alla niorna, ifs sysns inte alla men om man kollar ordentligt ser man mig :D HAHA :D

elins bild



vet inte riktigt vems bild men, men 9;.... öh skit bra att man vet vad klassen heter också..



Lisa G Nilssons bild, öhhh klass 9;...??



Lisa G Nilssons bild, 9;1 :)



Lisa G Nilssons bild, Ben och Felix


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0