infect me with your love, and fill me with your poison, take me wanna be your victim, ready for abduction

Tumblr_llm3tipfdk1qj8brfo1_500_large

Tumblr_lkj55smcqr1qe0kooo1_400_large

Damn vill verkligen ha ett av dom där halsbanden! Så jäkla coola!!
Ahja min kväll kommer spenderas med träning inför prov och fixa inför i morgon då det blir en massa bus på skolan! F*n så kul!

Var med Elin idag och kollade efter en ny töjare (inte till mig) och då passade jag på att kolla på lite tatueringar, damn vill tatuera mig! Vet redan vad jag ska tatuera och vars jag ska tatuera, haha typ det första jag kommer göra när jag fyller 18 år är att fara och tatuera mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0