Love Kills Slowly





Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ 3 st kanske?
Vad tycker du om kärlek? Love kills slowly
När kramade du någon sist? idag, min mamma, haha :)
Saknar du någon speciell person? kanske  
Har du svårt för att bli kär? Beror på hur man ser det
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: usch ja
Hånglat med nån riktigt ful:
Hånglat med fler än 50 pers: Nej nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nja
Gjort något riktigt dumt? Haha vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja ibland vill man bara sjunka ner i ett hål i marken..
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Ja
Gjort nåt olagligt? Jo
Fått din mamma att gråta? Ja...
Slagit ner någon? förlåt lilla syster <3
Skämts över dina föräldrar? Ja, haha vem har inte det egentligen, men nu nej :)
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART!
Tar du droger? nej
Dricker du? nej
Vilka kläder sover du i? underkläder
Vad hatar du verkligen? att vara svartsjuk!! haha har aldrig varit det fören en tid tillbaka men nu rä jag inte det längre.
Varit kär? Är fortfarande kär
Är du ensam nu? JA :'(
Vill du gifta dig? Yes! Men tyå då jag är 40, haha 
Vill du ha barn? Nej, eller ibland vill jag det men oftast nej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? ...
Såg dig gråta? hm, typ mamma
Fick dig att gråta? Minnen…
Du delade en dricka med? Elinpelin och Virre boy, som snodde min Fanta fick ifs en ny av Elin sen :) 
Du gick på bio med? Asså det var helt sjukt länge sedan jag var på bio men tror jag var i sthlm sisst jag var på bio och då vare med pappa, så pappa.
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, vill du att jag ska dammsuga åt dig :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
Pussat någon? nä :( 
Köpt någonting? JA!! EN HULIGAN TUTA!!
Sjungit? jag sjunger alltid!
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej, men vill ha en :)
Telefon på rummet? asså mobilen för vi har inte hem tilf :) 
Egen dator? ja
Könssjukdom? HAHAHAHHAHAH GUD NEJ
Bra kompisar? Ja, dom BÄSTA :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0