a small list of things

Vad gjorde du kl 08 imorse: ZzzzZZZzz

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på True Blood, försat sesongen är snart slut :(

Det sista du sa högt: JUNI! JULI! AUGUSTI!! FÖR VINDARNA ÄR VARMA DÅ!! JUNI JULI AUGUSTI!

Det senaste någon sa till dig: ''Wiho!''

Vad har du druckit idag:
VATTEN

Vad var det senaste du åt:
 Drickyoghurt

Vad var det senaste du köpte: Jag vet inte :o

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt men det blåser kallt

Godaste glassmaken: TWISTER

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaae… Ja kanske det!

Sover du tungt:
Nej eller ibland så kan det vara hur mycket liv som hellst och jag vaknar inte men ibland så vaknar jag av minsta lilla

Drömmer du mardrömmar: Ja senast i förrgår natt, skit läskigt vågade inte somna om sen!

Trivs du med ditt jobb: Vadå jobb?

Favoritklädsel: Jag vet inte, tar bara på mig någonting som är bekvämt

Favoritlåt just nu: The Fray - You Found Me



Vad ser du om du tittar till höger: En påse med ringar

Vad gör dig glad just nu:
Vet inte ;o

Vad ska du göra härnäst: Gå och se klart True Blood, hehe ;)

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Helt OK...

Favoritgodis: Vet inte, typ dom där blåa och rosa flaskorna?

Kläder just nu: Mjukisbyxor, linne och huvtröja

Sommarplaner:
Vet inte typ sova och bara ha kul?

Hur många kuddar sover du med:
2

Spelar du något instrument:
Nä men spelade trummer och gitarr när jag gick i 4;ran till 6;an kanske?

Morgon eller nattmänniska:
Beror på

Vad är viktigast för dig:
Kärlek, vänskap och familjen och möjligheter

Är du kittlig: Nä har slutat vara det (a)

Snarkar du:
Haha det tror jag inte!

Stjärntecken:
Tvilling

Äckligaste insekten:
ALLA… Usch!!

Längtar du mest efter just nu: Kärlek

Tumblr_lkx7k3ysg91qc0yn6o1_500_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0