What a bad little girl I am, (I got a problem)




BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: japp!
Gnälla: skoja inte
Skrika: ibland
Sova: varje natt
Ha ångest: skoja inte!
Skada dig själv med flit: nej nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: ja rätt ofta nu för tiden faktiskt.
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: japp
Klä dig i svart: japp.
Gå till kyrkan: haha det var ett tag sedan sisst ;)
Ljuga: Ibland kanske men bara om jag inet vill såra någons känslor.
Hata folk: hata är ett starkt ord, jag tycker mindre om vissa personor än jag gör med andra
Lita på folk: Nja, jag litade på folk jätte mycket förut men inte nu men litade till 100% på en men det skulle jag inte ha gjort.
VEM:
Rörde dig sist: Mamma
Kysste dig sist: ...
Kramade du sist: Öh, typ elin?
Vill du prata med: Emelie
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som: Angelina Joline
Sårade dig sist: ...
Gjorde dig riktigt glad senast: haha elin den fisken
Vem skickade det sjunde sms:et till dig och vad stog det: ids inte kolla men säkert från emelie då jag smsade med henne i natt
Ringde dig senast: ids ej kolla

HAR DU:
För många vänner: man kan inte ha för månag vänner?
Förföljelsemani: vadå?
Tvångstankar: haha, nja asså ja x) fast inget sjukt utan bara cp saker typ
Någon annan psykisk sjukdom: ofta tvångstankar är psykiska? ;s
Någon skada: Blåmärken? haha
Färgat håret: några gånger, har haft brunt flera gånger, brun/rött, märkbrunt, svart, blont fast det tog ett tag inna det vart blont, haha 
Brutit några ben: nej
Några piercings: navlen och öronen om det räknas
Bra självförtroende: det måste man ha nu för tiden
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope
Bjudit ut någon: hu?
Varit kär: jodå
Dumpat någon: ja
Lämnat landet: nä men vill!
Tuttat eld på nått: haha, jaaa

HUR:
Går du: på händerna
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer men oftast ''hallå''
Fördriver du tiden: Vänner, dator, musik, stan osv osv 
Mycket pengar har du: tusen någonting borde det vara
Tjänar du pengar: går i skolan, haha
Ofta diskar du: aldrig helst
Ofta städar du: när jag ser att mitt rum ser förjävligt ut
Många stör du dig på: några

TROR DU:
Att du kommer bli något: japp jag tror jag kommer bli en sjöjungfru och simma med Ariel och blunder i havet :D
På gud: Nej nej
På rymdvarelser: haha, jag hoppas dom finns faktiskt :D
Att folk tycker om dig: det hoppas jag, haha
På ett liv efter detta: asså jag vill inte dö så jag ska bli vampyr, men ja jag tror på livet efter detta
Att fiskar kan tänka: näää  
Att du kommer leva länge: nej men hoppas
ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: Nja jag var lyckligare, nu är jag bara glad för att jag har fina personer kring mig :)
3. Är du uttråkad?: Ah lite, för måste plugga egentligen
4. Är du ledsen?: Nja
5. Är du italienare?: Nej men ska fixa mig en italinere ;)
6. Är du cool?: dah?
7. Är du från Irland?: nej nej men fan vad coolt om man var!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nixpix dom var aldrig gifta bara förlovade :)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: öa
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Mhm
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: Gud ja
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: kanske ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: om den är hemlig så är den ju hemlig eller?
7. Är du kär?: nej inte nu, jag var
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: asså nja kanske

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: hade lunar jag var yngre (gud låter som jag är typ 50) och har fortfarande bdb så ja bdb men är aldrig där
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: andra alternativet faktiskt
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? UTEKVÄLL!
7. Pengar eller lycka?: Pengar kan köpa lycka så pengar, haha
8. Dag eller natt?: beror på :)
9. Msn eller mobil?: mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit nåt? vadå brutit?
3. Gjort nåt du ångrar?: Nja
4. Hoppat Bungee Jump?: ne, men vill!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Mm
6. Ätit en hel tårta?: Nej men fan vad kul att bara TRYCKA I SIG EN PÅ ETT BRÖLLOP!
7. Gjort bort dig offentligt?: Gud ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja
10. Velat försvinna?: alltså typ till ett annat land ja men inte dö - försvinna.
8. Märkte du att 8an var borta?: ne läste inte siffrorna...
SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Vet ej
2. Telefonsamtalet du fick: samma som ovan
3. Personen du var med: Familjen, haha
4. Roligaste grejen som hänt: KÖPTE EN HULIGANTUTA!!!
5. Personen du smsade: venne
6. Personen du tänkte på: ....
7. Du skrev till på myspace: myspace?
8. Du kommenterade: venne
9. Du kramade: venne
10. Sängen du låg i om inte din egen: systers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0