No one knows you better than yourself, trust your own judgement



Åhh jag hatar att vara pank, eller ja pank och pank. Jag har ju pengar men vill inte slösa! Har blivit så JÄKLA snål!!
Vill köpa nya vinter jackor, en ny dator och ny kamera. Okej låter som jag har svin mycket pengar nu men det har jag inte för dom använde jag upp i sommras och i nu i höst så nej inte kan man köpa vad man vill.
Har blivit så snål att jag knappt vill köpa någotning för 10 kr! Haha det är illa! ;)

Ahja får flörta lite med mor min om en jacka i alla fall, det blir rätt jobbigt med en lång vinter jacka ibland så det skulle vara ganska skönt att kunna byta ibland till en kort :)

Sen får man önska sig en kamera och en ny dator i julklapp, höhö :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0